Termeni și condiții pentru returnări
Termenul de retur acordat de AutoID este de 15 zile.
Acesta este valabil pentru produse achiziționate de pe www.AutoID.ro (S.C. SOFA SOFT S.R.L.).
Pentru a beneficia de returul produselor, completați formularul de retur cel târziu în a 15-a zi calendaristică de la dată ridicării / recepționării produsului. (Formularele completate după mai mult de 15 zile calendaristice de la data livrări nu sunt luate în considerare.)
Returul produselor se poate face doar prin serviciul de curierat agreat, sau direct la sediul nostru.
În cazul returului prin curier, costurile de transport sunt suportate de către cumpărător și vor fi scăzute din valoarea ce trebuie returnată cumpărătorului. Cade în sarcina cumpărătorului să comande curierul, să completeze corect AWB-ul și să se ocupe de trimiterea produsului la depozitul AutoID (vezi pe hartă).
În cazul în care au fost achiziționate mai multe produse de același tip, nu se poate returna decât un singur produs desigilat, restul cantității este acceptată doar dacă produsele sunt sigilate.
Produsele returnate trebuie să fie însoțite de certificatul de garanție în original și copie a facturii de achiziție.
Pași de urmat:
1. Completați FORMULARUL DE RETUR sau prezentați-vă personal la sediul nostru în vederea returnării produsului.
FORMULAR DE RETUR
2. În urmă completării formularului, va trebui să trimiteți produsul prin curier la sediul nostru.
Cade în sarcina cumpărătorului să comande curierul, să completeze corect AWB-ul și să se ocupe de trimiterea produsului la depozitul AutoID (Str. Florentina nr. 16, 307285, Mosnita Nouă, Timiș, România).
3. Vă rugăm că în momentul expedierii:
– Să menționați pe documentul de transport numărul comenzi.
– Să atașați o copie a facturii și certificatul de garanție original al produsului;
Înainte de a trimite produsul, vă rugăm să va asigurați că pe colet este aplicată o etichetă care conține următoarele informații:
Expeditor:
Adresa expeditor:
Destinatar: AutoID S.C. SOFA SOFT S.R.L
Adresa: Str. Florentina nr. 16, 307285, Mosnita Nouă, Timiș, România
Returnarea valorii produselor
În funcție de opțiunea cumpărătorului, banii proveniți din stornarea produselor returnate se pot folosi pentru cumpărarea altui produs sau se pot returna în termen de maxim 14 zile de la primirea produsului de către AutoID, în contul indicat de către cumpărător la completarea formularului de retur.
EXCEPȚII
Următoarele categorii de produse nu se pot returna:
- Consumabile desigilate sau consumate;
- Licențe software;
- Extensii de garanție;
- Pachete de servicii;
- Echipamente fiscale.
- Produsul nu mai are ambalajul original complet în care a fost livrat;
- Etichetele de identificare ale produsului sunt deteriorate sau lipsesc;
- Imprimantele ale căror consumabile au fost desigilate sau consumate;
- Licențele OEM activate (licențe pre-instalate pe notebook-uri sau sisteme desktop);
- Echipamente de pe care s-au dezinstalat sistemele de operare sau alte programe cu care au fost livrate;
- Au trecut mai mult de 15 zile calendaristice
- Au trecut mai mult de 10 zile calendaristice de la completarea formularului de retur și produsul nu a ajuns la sediul AutoID
În cazurile în care produsele returnate prezintă ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzură, zgârieturi, lovituri, șocuri electrice, accesorii lipsa sau certificate de garanție lipsa, ne rezervăm dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o suma din valoarea produsului, suma ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse.
De asemenea, ne rezervăm dreptul de a refuză acceptarea returului în situația unor abuzuri (de exemplu: returnări repetate).
Dacă returul a fost refuzat pentru unul dintre motivele enumerate mai sus sau dacă clientul a expediat produsul fără a obține în prealabil un număr de retur prin completarea formularului, costul transportului înapoi către cumpărător se va face pe cheltuiala acestuia.
Dreptul de retur în 15 zile nu afectează în nici un fel drepturile legale de retur în 14 zile în cazul comerțului la distanță.